آموزش کوتاهی موی دائمی در منزل + توضیح کامل مراحل

۸۶ بازديد


بسیاری از زنان تمایل به تغییر در ظاهر خود دارند و به همین دلیل گاهی اوقات در ظاهر خود با هم تفاوت دارند. یکی از چیزهایی که چهره را تغییر می دهد، مو است که این روزها بسیار طرفدار دارد. یکی از رایج ترین انواع ریزش مو، ریزش موی دائمی است که به چرخه شش ماهه معروف است. برای آشنایی با نحوه فردائم در منزل با آموزشگاه و آکادمی خانه عروس همراه باشید.

در این روش موها با استفاده از مواد شیمیایی فر می شوند.

موها را برای فرهای دائمی آماده کنید

نوع موی خود را بشناسید

نوع و حالت مو برای فر کردن دائمی بسیار مهم است و اگر به درستی انجام نشود موهای شما آسیب می بیند. موهای آسیایی، موهای پرپشت، موهای کم حجم و انعطاف پذیری کم در برابر فر کردن مقاوم هستند و بهتر است با قلیایی فر شوند.

موهای معمولی با انعطاف کافی، موهای آسیب دیده و رنگ شده و موهای شکننده باید با اسید ملایم فر شوند. اگر موهایتان آسیب دیده است برای فر کردن دائمی به آرایشگاه بروید.

در مورد مدل مو و نوع فرها تصمیم بگیرید

اگر می خواهید موهایتان را کوتاه کنید، این کار را قبل از رشد موهایتان انجام دهید، زیرا رشد موهایتان را کند می کند. اگر موهای مجعد دارید یا می خواهید موهای خود را رشد دهید، باید بدانید که رشد موهایتان کار آسانی نیست. چند ماه صبر کنید تا موهای شما رشد کند قبل از اینکه بخواهید به طور دائم رشد کنید.

باید در نظر بگیرید که آیا موهای شما از ریشه مجعد است یا کمی فرفری کمتری دارد یا اینکه چه نوع فری است، ریز یا شل یا شل.

پر کردن دائمی مو در سالن زیبایی یا در خانه؟

اگر می خواهید موهای خود را به طور دائم فر کنید، باید بدانید که این کار در خانه امکان پذیر است و هزینه را نیز کاهش می دهد، اما اگر می خواهید موهای خود را بدون دردسر فر کنید، یک آرایشگر حرفه ای فر کنید و این کار را نمی کنید. باید نگران بود نتیجه .

قبل از شروع، باید بدانید که باید زمان زیادی را صرف فر کردن موهای خود و برنامه ریزی برای این محدودیت ها کنید. فرآیند فر کردن مو از 2 تا 4 ساعت طول می کشد و موها را نمی توان تا 24 ساعت حالت داد و موها را تا 48 ساعت نباید شست.

اکستنشن دائمی مو در منزل

از یک دوست کمک بخواهید

اگر خودتان می خواهید موهایتان را از پشت فر کنید، برایتان سخت می شود، اما برای این کار بهتر است از فرد دیگری کمک بگیرید و موهای پشت سر راحت تر و سریعتر هستند. کمک از یک دوست

استفاده از بسته های دائمی آماده فر

از بسته های آماده فر که در خانه می مانند استفاده کنید و این بسته ها را از فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر تهیه کنید. اگر مایل به استفاده از این بسته ها هستید، لطفا توضیحات و دستورالعمل های بسته را به دقت مطالعه کنید.

شانه موهای شسته شده است

ابتدا موها را قبل از تعویض. سپس موهای خود را بشویید و از یک بسته پروتئین قوی برای تغذیه موهای خود استفاده کنید. از نرم کننده استفاده نکنید و موهای خود را روشن نکنید، زیرا این کار قوام خوبی ایجاد نمی کند. موهایتان را به آرامی با حوله بشویید و وقتی خشک شد آن را بیرون نیاورید. دوباره موها را با یک خمیر دندان بزرگ بمالید.

رنگ مو دائمی چگونه انجام می شود؟

استفاده از تجهیزات حفاظتی

مواد فرکننده دائمی را به پوست نمالید، به یاد داشته باشید که از این مواد با دستکش پلاستیکی استفاده کنید و ژل مخصوص را به گردن و گوش بمالید. یکی از لباس های خود را که دیگر نیازی ندارید بپوشید و روی آن حوله بیندازید.

شکافتن مو

با استفاده از گیره های پلاستیکی، هر قسمت از مو را جدا کرده و موها را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید.

قرار دادن گیاه

این میله ها در اشکال و اندازه های مختلفی (مانند بیگودی) وجود دارند که هرکدام یک حلقه خاص را ایجاد می کنند. نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید و موها را با دقت بپوشانید

یک محلول فر کردن دائمی روی موهای خود بمالید

به آرامی و آرام محلول فر را روی موها ریخته و ماساژ دهید. مدت کوتاهی صبر کنید تا محلول روی موها اثر کند. به موهایتان دمای مناسب برای فر کردن بدهید.

صاف کردن مو

محلولی را که روی پوست سرتان ریخته اید با آب گرم موهایتان بشویید.

از یک خنثی کننده حرفه ای استفاده کنید

این محلول موهای شما را شکل داده و تقویت می کند.

سشوار

سر خود را پایین بیاورید و آن را به آرامی تکان دهید، سپس موهای خود را به آرامی خشک کنید. برای خشک کردن موهای خود نیز می توانید از سشوار استفاده کنید، اما 24 ساعت طول می کشد تا موهای شما کاملا خشک شود و در این مدت از برس زدن مو خودداری می کنید.

فواید فر کردن دائمی مو

اگر از موهای صاف خسته شده اید، فر کردن موها باعث می شود موهایتان بهتر به نظر برسد. دخترانی که موهای نازک دارند معمولاً می توانند موهای خود را با فر کردن موهایشان پرتر نشان دهند زیرا فر کردن به موهای شما حجم می دهد. نیاز به آرایش مو را کاهش می دهد و دیگر مجبور نیستید کاری را که برای فر کردن موهای خود انجام می دادید انجام دهید.

مشکل فر کردن موهای دائمی

شما نمی توانید بلافاصله موهای خود را بشویید و باید یکی دو روز بعد از فر کردن موها صبر کنید.

اگر موهای شما به طور معمول خشک است، موهای خود را فر نکنید زیرا فر کردن موها را بیشتر خشک می کند. موهای مجعد و مواد شیمیایی در این فرآیند به لایه بیرونی مو آسیب می رساند و منجر به خشکی و وز می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.