نوع محتوا را بشناسید

۵۶ بازديد


محتوای خوب به تعدادی استراتژی حرفه ای و ایده های تازه نیاز دارد که بتوان از آنها برای جذب مخاطب استفاده کرد. به طور معمول، محتوا به شکل محتوای متنی، ویدیویی، پادکست، صوتی، تصویری و غیره است و بسته به موضوع و محصول در حال توسعه می تواند یک یا چند فرمت داشته باشد.

تکنیک های بازنویسی محتوا

بازنویسی محتوا به روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها با توجه به زمان، هزینه، انرژی، موضوع و سایر پارامترهای خاص متفاوت است.

راه اول: کپی کردن چیزها از جاهای دیگر

برخی از خوانندگان بازنویسی محتوا را مترادف با کپی کردن محتوا می دانند. مشکلی که در بسیاری از وب سایت های کشورمان دیده می شود. و هنگامی که یک محقق برای موضوع خاصی جستجو می کند، همان محتوا را بدون هیچ تغییری در چندین صفحه کپی می کند. در اینجا ما کاری به پایین آوردن اعتبار و جایگاه وب سایت هایی که سعی در کپی کردن مطالب داشتند نداریم. اما به یاد داشته باشید که شما وقت، انرژی و پول جستجوگر را هدر داده اید و او حق دارد از سایت شما قدردانی نکند.

روش دوم: بازنویسی بر اساس درک و درک شخصی از وب سایت های مختلف.

این بهترین راه برای نوشتن محتوای جدید است. ابتدا موضوع مورد نظر خود را جستجو می کنید، سپس تمام سایت های صفحه اول گوگل را باز می کنید و نام هایی را که ذکر می کنند در یک برگه تایپ می کنید حالا که دوباره شروع به تایپ کردید، کجا؟

هر عنوان را حداقل در دو جا بخوانید و آنچه را که می فهمید به زبان خودتان بنویسید. شما نیازی به خواندن و بازنویسی هر جمله ندارید. این بد است. اگر متن بخش را طولانی می‌دانید، آن را پاراگراف به پاراگراف بخوانید و برداشت خود را بنویسید. اگر خودتان در مورد موضوعی اطلاعات بیشتری دارید، آن را نیز بنویسید تا یک مقاله با کیفیت داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.