میگرن را در خانه درمان کنید.

۳۷۰ بازديد


هیچ چیز بدتر از سردردهای مکرر و خسته کننده نیست. این را هر کسی که از میگرن رنج می برد به خوبی درک می کند. میگرن یک مشکل عصبی است که باعث سردردهای شدید می شود. مبتلایان به میگرن ممکن است در طول هر حمله میگرنی چندین ساعت تا چند روز تشنج داشته باشند و همچنین ممکن است حالت تهوع را تجربه کنند.

هیچ درمان واقعی برای میگرن وجود ندارد، اما راه هایی برای کاهش شدت بیماری یا کنترل شدت بیماری وجود دارد. در این مقاله سعی می کنیم چند راه ساده برای کاهش درد میگرن ارائه کنیم.

درمان های مختلفی برای میگرن وجود دارد. شما می توانید داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید و از رژیم غذایی پیروی کنید تا احتمال این اتفاق کاهش یابد. برخی از درمان های خانگی نیز به کاهش درد در روزهایی که به پزشک یا دارو دسترسی ندارید کمک می کند. در زیر 7 درمان خانگی برای میگرن را بررسی می کنیم:

به دور از شلوغی و سر و صدا در سکوت و آرامش استراحت کنید

به آرامی نواحی دردناک به ویژه شقیقه ها و پیشانی را ماساژ دهید. برخی از کارشناسان توصیه می کنند که ماساژ گردن و شانه می تواند اسپاسم عضلانی را کاهش دهد و به تسکین درد کمک کند.

از کمپرس سرد روی پیشانی استفاده کنید

تلفن همراه، تلویزیون، ماهواره و وسایل الکترونیکی را کنار بگذارید

مدیتیشن و یوگا

خوردن یک سیب

آب فراوان بنوشید و هر روز از کم آبی بدن خودداری کنید

آتا زنجبیل

زنجبیل، ریشه تند و خوراکی آن، برای درمان بسیاری از اختلالات جسمی قابل استفاده است. بنابراین جویدن زنجبیل در زمان میگرن توصیه می شود. بله بجوید! اگرچه بسیاری از توصیه های پزشکی به شما توصیه می کنند که چای زنجبیل بنوشید، اما اگر میگرن دارید باید زنجبیل بجوید. هنگامی که زنجبیل را می جوید، تولید لیپید در سلول های شما را افزایش می دهد. لیپیدها می توانند اعصابی را که به درد واکنش نشان می دهند آرام کنند. می توانید به راحتی از شر درد کشنده میگرن خلاص شوید. زنجبیل یکی از گیاهان دارویی غنی از آنتی اکسیدان های طبیعی است و استفاده از آن در تهیه داروهای درمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه قرص میگرن آمریکایی به سایت فرازطب مراجعه نمایید.


ویتامین های گروه B

ویتامین B تعداد دفعات سرفه را کاهش می دهد. علاوه بر این، مصرف کافی این ویتامین می تواند شدت بیماری را کاهش دهد.

چای گیاهی

بسیاری از گیاهان مانند چای نعناع فلفلی، چای زنجبیل و چای نعناع می توانند درد میگرن را کاهش دهند. اگر هر سه این داروها را در کنار هم قرار دهید، می توانید دم کرده ای داشته باشید که یک مسکن فوق العاده است. برخی افراد با مخلوط لیمو و اسطوخودوس کمپرس یا پماد درست می کنند و آن را روی ناحیه دردناک قرار می دهند.

روغن سبزیجات

یکی از راه های کاهش درد میگرن، درمان سردرد و به طور خاص ناحیه درد است. برخی از افراد برای موثرتر شدن این ماساژ با کمک روغن ماساژ می دهند. برخی منابع حتی می گویند که استنشاق روغن اسطوخودوس می تواند به تسکین میگرن کمک کند. ماساژ روغن اسطوخودوس در تسکین دردهای میگرنی نیز موثر است. ماساژ روغن آویشن روی پیشانی نیز می تواند به تسکین سردرد کمک کند.

پنج غذایی که برای کاهش درد میگرن موثر است

برخی از گیاهان و غذاها از جمله مواردی هستند که می توانند به کاهش درد میگرن کمک کنند.

دارچین: دارچین ادویه ای است که می توان از آن به عنوان مسکن درد میگرن استفاده کرد. مقداری پودر دارچین را با آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. خمیر را روی پیشانی و شقیقه های خود بمالید و ماساژ دهید.

ریحان: چای ریحان یکی دیگر از دمنوش هایی است که می تواند دردهای میگرنی را کاهش دهد.

سرکه سیب: سیب و سرکه آن درمان فوق العاده ای برای دردهای قلبی هستند. ترکیب سرکه سیب با عسل و لیموترش به کاهش درد کمک می کند.

نمک دریا: یکی دیگر از ترکیبات ساده و جادویی برای درمان میگرن.

نعناع فلفلی: یکی دیگر از دمنوش های گیاهی برای درمان میگرن.

اخرین حرف

بهترین درمان برای میگرن، شیوه زندگی سالم است. سبک زندگی سالم از طریق سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سر و صدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم، میگرن یک مشکل اعصاب است. و باید سعی کنید از تحریک اعصاب جلوگیری کنید. به طور کلی، از عواملی که باعث میگرن می شوند باید اجتناب کرد. اجتناب از مکان های شلوغ و ایجاد یک محیط امن و آرام یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای کاهش درد میگرن انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.