مزایای شارژ کارتریج

۱,۵۹۷ بازديد


جوهر منبع جوهر در چاپگر است. آنها جوهر را در کارتریج های جوهر و تونر لیزری می ریزند. یکی از مزایای تونر این است که به آرامی خشک می شود و نسبت به کارتریج عمر بیشتری دارد، اما از جوهر گران تر است.

هزینه بالای تعویض کارتریج

صرفه جویی در پول

شارژ مجدد کارتریج یک دهم هزینه کارتریج می باشد

پر کردن کارتریج یکی از ارزان ترین روش هاست اما ساخت کارتریج اصلی یکی از گران ترین روش هاست.

تقریباً 80 درصد راندمان کارتریج اصلی را می توان پس از هر بار شارژ به دست آورد.

اگر کارتریج کاملا شارژ شده باشد و تونر استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می توانید تا 80 درصد از تعداد پرینت ها و 80 درصد کیفیت چاپ را نسبت به کارتریج اصلی دریافت کنید.

کیفیت چاپ کارتریج ارتباط مستقیمی با تونر و لوازم جانبی دارد.

برای راه اندازی مجدد دستگاه خود باید یکی از دو روش زیر را انتخاب کنیم:

1- برای خرید کارتریج لیزری اصل هزینه بالایی بپردازید

2- شارژ کارتریج کامل شد

البته با خرید کارتریج اورجینال می توانیم به بالاترین کیفیت ممکن دست یابیم، اما آیا کیفیت مطلوب ارزش خرید یک کارتریج اورجینال با قیمت بالا را دارد؟

فقط شما می توانید به این سوال پاسخ دهید.

اگر برای کارتریج های سیاه و سفید نیاز به کارتریج باشد، می توان گفت که هدف از چاپگرهای تک رنگ چاپ اسناد و مدارک با کیفیت متوسط ​​است و کارتریج های پولی می توانند تا 80 درصد کیفیت مقوای اصلی را ارائه دهند. بنابراین این بهانه ای برای پرداخت هزینه کالسکه مورد نیاز است.

در صورت رنگ آمیزی کارتریج مورد نظر کمی دقت کنید.

در جعبه چاپگر لیزری رنگی که دارای چهار جعبه چاپ سیاه/زرد/قرمز و آبی است، باید کیفیت چاپ مورد نظر خود را بررسی کنیم.

اما قیمت کارتریج لیزری رنگی با اصل یکسان است. اما کیفیت کار تعیین می کند که کدام گزینه برای ما بهتر است.

باید بدانیم که چاپگرهای لیزری رنگی آوافرهنگ هرگز برای چاپ حرفه ای عکس روی کاغذ گلاسه استفاده نمی شوند، بنابراین نیازی به کیفیت 100% نداریم.

بنابراین اگر نیازی به کیفیت 100% نداریم، می توانیم پس از پرداخت هزینه کم و مناسب، کارتریج خود را دوباره پر کرده و استفاده کنیم.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که کارتریج های اصل بهتر از کارتریج های طراح برش می خورند و کارتریج های اصل گاهی بیشتر از کارتریج های طراح برش می دهند.

شارژ صحیح لپ تاپ یکی از موارد اساسی برای حفظ عمر و کارایی باتری و دستگاه است. نکات شارژ درست لپتاپ که می‌تواند به بهبود عمر و عملکرد باتری و لپ تاپ کمک کند.

اولین نکته مهم استفاده بهینه از شارژر است. استفاده از شارژر اصلی و معتبر تأکید می‌کند. شارژرهای کیفی و مناسب برای لپ تاپ می‌توانند با ارائه جریان مطمئن و مناسب به باتری، عمر آن را افزایش دهند و از خطرات مرتبط با شارژ نامناسب جلوگیری کنند.

 

در فرآیند شارژ کردن، مراقبت از دمای دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است. استفاده از لپ تاپ در حین شارژ که می‌تواند به افزایش دمای دستگاه منجر شود، توصیه نمی‌شود. همچنین، از قرار دادن لپ تاپ در معرض دمای بسیار بالا یا بسیار پایین، مثلاً در ماشین در هوای گرم تابستان یا در مناطق بسیار سرد، خودداری کنید زیرا این شرایط می‌توانند به طور غیرمستقیم باعث آسیب به باتری و دستگاه شوند. بهتر است لپ تاپ را در محیطی با دمای معقول و ثابت قرار دهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.