پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران ؛ بیشترین فالوور اینستاگرام ایرانی متعلق به کیست؟

۵۳,۴۷۵ بازديد

 

می توانید با قیمت بسیار مناسبی در اینستاگرام با دیگر شبکه های پربازدید اجتماعی، تبلیغات انجام دهید و شاهد رشد و پیشرفت خود باشید. همانطور که مشاهده کردید در این مطلب به معرفی روش هایی پرداختیم که با در نظر گرفتن آن ها قادر به افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود خواهید بود. البته اگر فالوور واقعی بخرید برای شما مفید خواهد بود نه فیک! باید سعی پیجی با فالوورهای واقعی بخرید تا به شما در رشد کسب و کارتان کمک کند. انجام تبلیغات برای رشد پیج بسیارمهم است اگر توجه کرده باشید بسیاری ازبلاگرها با استفاده ازتبلیغات که انجام میدهند برای دیگر پیج ها در جذب فالوور به این پیج ها کمک میکند تبلیغات انواع مختلفی دارد که شما میتوانید آنهارا انجام دهیدبرای مثال تبلیغ در پیج های بزرگ که این تبلیغات بسیار هزینه برمیباشد، تبلیغ در زیر پست ها،ارسال دایرکت اینستاگرام … که آیا پیج اینستاگرام ارزان خریدن ارزشش را دارد یا اینکه پیج اینستاگرام با فالوور واقعی بخریم؟ اول باید این را مشخص کنید که هدف شما از خریدن پیج اینستاگرام دقیقا چیست؟ روش بدست آوردن سکه چیست؟ برای چند پیج میتوانیم از این روش فالوور اضافه کنیم ؟ بخصوص این روش بیکی از واجبات پیج های کاری و فروش در اینستاگرام است. همانطور که می دانید تعداد فالوورها در هر پیج اینستاگرام تنها عامل ایجاد اعتماد مشتری است. این فالوورها به شیوههای مختلفی به پیجها صدمه میزنند. با توجه به اینکه برنامه اینستاگرام از سال 2010 وجود داشته است، این یک نقطه چشمگیر در نمودارهای تعداد دانلود است.

شادوبن (Shadowban) کلمه ای که از دو کلمه shadow و ban شکل گرفته است، شادو در واقع به معنای سایه و بن معنی ممنوعه می دهند که این موضوع باعث شده است تا افراد به اشتباه از آن به عنوان سایه بان اینستاگرام نیز یاد کنند. میتوانید این هشتگ را در کارت ویزیت و وبسایت خود نیز قرار دهید. این خواننده رپ، پاپ و هیپهاپ یکی از پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی را دارد که در آن عکسهایی از زندگی شخصی و حرفهای خود منتشر میکند. اما اگر از فالوورهای پیج مورد نظر اطلاعات دقیقی داشته باشید و بدانید که واقعا فالوورهای واقعی هستند مسلما خرید پیج مورد نظر به سود شما خواهد بود حتی اگر مبالغ زیادی را برای این کار بپردازید. هر ارزانی بی حمکت نخواهد بود. با یک نگاه گذرا به پستهای این بلاگر آرایشی، هر شخصی متوجه رابطه خوب و صمیمی بین فالوورها و پیج ملینا میشود. آیا فقط برای برندسازی قصد خرید پیج دارید یا واقعا می خواهید محصولات و خدمات تان را بفروشید؟ عجیبه. یعنی واقعا هنوز افرادی پیدا میشن که انقد پول میدن روی پیج اینستاگرام اونم بدون بررسی و تحقیق. خرید فالوور اینستاگرام به افرادی پیشنهاد می شودد که هم اکنون دارای پیج اینستاگرام هستند و نیاز به فالوور بیشتری دارند. اکثرا افرادی که قصد خرید یک پیج اینستاگرام آماده را دارند با هدف دیده شدن به عنوان یک پیج معتبر اینکار را انجام میدهند. نه افرادی که ماه ها در تلاش برای جذب فالوور بوده اند! این سوال مهمی است که تبدیل به دغدغه خیلی از دوستان شده است. دغدغه بسیاری از دوستان این است که تعداد فالوورهای صفحه خود را روز به روز افزایش دهند، اما آنها نمی دانند که افزایش فالوورهای یک پیج اینستاگرام به این سادگی ها نیست! در واقع خرید پیج اینستاگرام آماده و معتبر برای افرادی اهمیت دارد که اصلی ترین دغدغه آنها کسب درآمد و فروش بالا در اینستاگرام است.

خیلی از افرادی که توی سایت های دیوار و شیپور فعالیت می کنند اصلا مورد اعتماد نیستند. بهترین سایت برای خرید پیج اینستاگرام که مطمئن است و اعتبار بالایی دارد سایت اینبو است. فقط سایت اینبو هست که مورد تایید ماست و می توانید از طرف ما برای خرید پیج مورد نظرتان 20 درصد تخفیف بگیرید. برای دریافت لیست پیج ها و خرید پیج مورد نظرتان همین الان به پشتیبانی آنلاین سایت پیام بدهید. سلام خیلی ممنون فقط به نظرتون برای شروع پیج ۱۰۰ کایی بخرم خوبه؟ سلام من این پیج ۶۰۰تومنی میخوام خریداری کنم خوبه برای فروش لباس؟ خرید پیج اینستاگرام خوبه یا خرید فالوور اینستاگرام؟ چرا نباید پیج اینستاگرام را از سایت های ناشناس بخرید؟ شما بدون اینکه علم برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید می توانید برای کسب و کارتان یک سایت کاملاً حرفهای و با تمام امکانات راه اندازی کنید. شما میتوانید با ارسال کد دعوت برنامه برای دوستانتان این اپلیکیشن را به آنها معرفی کرده و 100 سکه لایک هدیه بگیرید. در واقع اینجا صاحب این پست از یک موضوع ترند استفاده و با نقد کردن صحیح آن، تعداد زیادی مخاطب را به پیجش دعوت کرده. برای رفع این مشکل تمام هشتگهایی که برای پستهای اخیر خود استفاده کردهاید را از پست حذف کنید. در این حالت، اگر اینفلوئنسر یا برندی که پیشتر با آن کار کردهاید را در پست خود تگ کنید، شانس اشتراک پست شما توسط آن شخص افزایش پیدا کرده و حتی ممکن است در پیج خود، در مورد شما یا موضوعی که مطرح کردهاید، صحبت کند. بسیاری از دوستانی که قصد خرید پیج اینستاگرامی را دارند در صدد این اند که پیجی با فالوور واقعی بخرند. خیلی از پیج های اینستاگرامی را دیده ایم که بدون دلیل خاصی برای همیشه غیرفعال شده اند و دیگر نتوانستند برگردند.

یکی از مسائلی که در رابطه با پیشرفت پیج اینستاگرام مطرح می شود، فالوور رایگان است. خواهد بود. همانطور که میدانید پیشرفت علم و تکنولوژی باعث پیدایش شبکههای اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیسبوک و … در سال های اخیر وجود پدیده ای به نام سلبریتی اینستاگرامی، اینستاگرام را به محلی برای کسب درآمد تبدیل کرده است و این رویکرد بود که باعث افزایش اهمیت فالوور برای پیج های اینستاگرامی شد. 7. در دیالوگ باز شده شما باید یک سری از مشخصات خودتان و آی دی پیج را وارد کنید. 2. برای دریافت فالوور از فالوور بست، نیازی به وارد کردن پسورد ندارید. حال سوال اینجاست که برای منتشر کردن یک محتوای جذاب و کاربرپسند باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟ خرید پیج اینستاگرام چه معایبی دارد؟ طبق ادعای سازندگان این نرم افزار، می توان به راحتی به پست های حساب های قفل شده اینستاگرام دسترسی پیدا کرد که طبق نظر استفاده کنندگان این نرم افزار، پست های پیج خصوصی نشان داده نشده است. از دیگر معایب خرید پیج اینستاگرام نیز می توان به پرداخت هزینه های زیاد آن اشاره کرد. نکته مهم : اگر هم حضوری برای خرید پیج اقدام نمی کنید از صاحب پیج بخواهید اسکرین شاتی از این وضعیت به شما ارائه دهد. البته بسیاری از کسانی که قصد خرید پیج اینستاگرام 1m کا فالوور یا 500 کا فالوور را دارند باید حضوری اقدام کنند. اگر شرایطش را دارید برای خرید پیج اینستاگرام حضوری اقدام کنید. یعنی محتوایی که از اول درون پیج تان منتشر کردید وجود دارد و فقط تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کرده است. بهعلاوه تجربه ثابت کرده که محتوای ویدئویی بیشتر موردتوجه مخاطب قرارگرفته و درنتیجه تأثیر بیشتری در افزایش تعداد دنبال کنندههای شما خواهد داشت.

تبلیغات در صفحه های نامرتبط نه تنها نتیجه دلخواهی نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفتن هزینه نیز میشود. تعداد این قابلیت های اضافه شده نیز بسیار زیاد است که ما چندین مورد را به طور رندوم برای شما عزیزان بیان کردیم. در این صورت باید به سایت های قدیمی که چندین سال است در این زمینه فعالیت می کنند اعتماد کنید. پس از شما می خواهم که این ریسک را نکنید و فقط از سایت های معتبر پیج اینستاگرام خود را خریداری کنید. یا شاید همه فالوورهای صفحه ای که خریداری می کنید جعلی بوده و اصلاً فالوور فعال ندارند! یک پیج آماده اینستاگرام با فالوورهای بالا دقیقا مثل این می ماند که شما بخواهید به یک بانک ایمیلی که قبلا خریداری کرده اید ایمیل های تبلیغاتی خود را بفرستید! متأسفانه بسیاری از سایت ها و افراد ناشناخته و غیرقابل اعتماد وجود دارند که هنگام خرید پیج ممکن است سر شما کلا بگذراند! بلکه باید ببینید که پشتیبانی سایت به صورت تلفنی چگونه است. شاید جالب باشد این را هم بدانید که جدیدا اینستاگرام پیج هایی که اینگیجمنت کاربرانشان با آن ها کم است را شناسایی می کند و از این به بعد پست های منتشر شده در آن ها را به کاربران کمتری از آن پیج نشان می دهد. به طور کلی بزرگترین عیب خرید پیج اینستاگرام این است که درصد خیلی کمی از فالوور های آن ها شاید علاقه مند به کسب و کار شما باشند! یکی دیگر از دلایل موفقیت او این است که همیشه سراغ بازیهای جذابی میرود. سورپرایز زیادی در اکانت او وجود ندارد و بیشتر پست های او درباره فیلمبرداری، تصاویر او در ورزشگاه و پست هایی درباره خانواده اش می باشد.

در این مطلب درباره راهاندازی و روشهای کسب درآمد انیترنتی توضیح دادیم و گفتیم که چطور باید با اینترنت کسب درآمد کرد؟ رشته دانشگاهی من مترجمی زبان انگلیسی بود و به من در رسیدن به اهداف یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ کمک کرد. در سال 2018 او پرطرفدارترین مدل در شبکه های اجتماعی بود. خانم رهنما همواره در حوزه های کاری و شخصی از جمله افراد پرطرفدار بوده و عده زیادی او را دنبال میکنند. که معمولا با پرداخت چنین هزینه هایی می توان از طریق ربات اینستاگرام تعداد زیادی از فالوورهای هدفمند و مرتبط به حوزه کاری تان را جذب کنید. کسب و کارهای سنتی زیادی وجود دارد که میتوانند از طریق اینترنت فروش خود را افزایش دهند. سلام من فقط میخوام از طریق اینستا درامد داشته باشم و قصدم فروش محصول نیست فالوور فیک بهتر است برای این کار یا واقعی؟ احتمالاً می گویند این صفحه اصلا قابل اعتماد نیست! سایت خرید فالوور واقعی.نت همین تیم رو داره و اصلا اسم وبسایتشون رو از همین خدماتی که ارائه میده الهام گرفته. به هیچ وجه به سایت هایی که نماد اعتماد ندارند و هیچگونه آدرس و شماره تماسی ندارند در این موضوع اعتماد نکنید. در حالی که اگر در فید هستید، ممکن است پست های جنجالی را مشاهده کنید. تعداد لایک هایی که یک الی دو ساعت بعد از انتشار پست دریافت می شود شاخصی برای تشخیص واقعی بودن فالوور ها می باشد. اما اگر تعداد دنبال کنندگان صفحه شما مثلا 20 کا یا 200 کا باشد، مشتریان با ورود به صفحه شما از صحت و اصالت صفحه اینستاگرام شما مطمئن خواهند شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.