رقابت نفسگير ايوانكا ترامپ و مايك پنس براي آخر نشدن

۶۲ بازديد
يافته‌هاي تازه‌ترين نظرسنجي از جمهوريخواهان محافظه‌كار براي انتخاب گزينه برتر اين حزب در انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۴ نشان داد دختر و معاون رئيس جمهوري پيشين آمريكا رقابتي نفسگير براي آخر نشدن دارند.
                                                   رقابت نفسگير ايوانكا ترامپ و مايك پنس براي آخر نشدن

به گزارش تابناك به نقل از همشهري آنلاين، همزمان با سخنراني دانلد ترامپ در گردهمايي محافظه‌كاران آمريكا موسوم به سي‌پك يك نظرسنجي هم براي دانستن نظر جمهوريخواهان درباره نامزد برتر اين حزب در انتخابات سه سال ديگر برگزار و در پايان مشخص شد ترامپ با ۵۵ درصد راي همچنان بخت و گزينه اول حزب جمهوريخواه براي رقابت كردن با نامزد دموكرات‌هاست؛ رقمي كه با توجه به نقش‌آفريني رئيس جمهوري پيشين در فاجعه حمله اوباش به ساختمان كنگره و لرزان شدن جايگاه او نزد هم‌حزبي‌ها چندان هم چشمگير نيست.

سال ۲۰۱۶ پس از پيروزي ترامپ در انتخابات و ورود به كاخ سفيد، در نظرسنجي سي‌پك سناتور تد كروز با ۴۰ درصد و سناتور ماركو روبيو با ۳۰ درصد بالاتر از ديگر رقيبان قرار گرفته بودند. در نظرسنجي امسال بدون حضور ترامپ، ران دسانتيس با ۴۳ درصد صدرنشين شد، كريستي نوم با ۱۱ درصد، دانلد ترامپ كوچك با هشت درصد، مايك پمپئو با هفت درصد، تد كروز با هفت درصد و تاكر كارلسن و جاش هاولي و نيكي هيلي هر كدام با سه درصد در رده‌هاي بعد ايستادند.

بخش شگفت ماجرا راي سه درصدي ايوانكا ترامپ بود و شگفت‌انگيزتر اينكه مايك پنس، معاون رئيس جمهوري آمريكا در دوران ترامپ توانست فقط نظر يك درصد جمهوريخواهان محافظه‌كار را جلب كند. پنس در ماجراي حمله به كنگره راه خود را از رئيس جدا كرد و در مسيري خلاف ترامپ، در مراسم تحليف جو بايدن هم حضور يافت تا آينده سياسي خود را در آمريكا به خطر نينداخته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.